مصاحبه آرشیو خبر ها
آلوارو موراتا پس از بازی دوستانه با بروسیا دورتموند

آلوارو موراتا پس از بازی دوستانه با بروسیا دورتموند

بازی دوستانه و پیش فصل یوونتوس در برابر بروسیا دورتموند آلوارو موراتا را دلسرد نکرده است.

با تمرکز تیم بر روی دیدار سوپرکاپ 17 مرداد در شانگهای ، با توجه به صحبت های مهاجم اسپانیایی ، یوونتوس روند رو به رشد خوبی دارد.

"بازی سختی بود ، چون ما تنها 5 روز تمرین گروهی داشته ایم. ما باید به عملکرد خوبمان در تمرینات ادامه بدهیم و برای بازی در چین کاملا آماده شویم."

بازی در جناح چپ خط حمله 3 نفره و در کنار بازیکنان تازه وارد ، ماریو ماندژوکیچ و پائولو دیبالا ؛ موراتا معتقد است که این ترکیب می تواند سلاح خوبی برای یوونتوس باشد.

"بازی در جناج چپ در دیدار امروز حس خوبی برای من داشت، من فضای بسیاری برای حرکت در اختیار داشتم. ما برای سه پست تهاجمی ، انتخاب های بسیاری داریم و این یووه را خطرناک تر می کند."

تصمیم ماسیمیلیانو آلگری برای بازی دادن به هر 3 مهاجم اصلی اش این شانس را برای دیبالا و ماندژوکیچ به وجود آورد تا در کنار یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل تیم تجربه بازی به دست آورند.

مهاجم اسپانیایی و جوان یوونتوس نیز این شانس را داشت که در کنار تازه وارد های تیم قرار گیرد و با اینکه هنوز مدت زیادی از تمریناتشان با هم نگذشته ، آلوارو به آینده تیم و فصلی پربار امیدوار است.

"ما مدت زیادی نیست که در کنار هم قرار گرفته ایم ، اما آنها قطعا بازیکنان توانمندی هستند. هرچه بیشتر در کنار هم بازی کنیم ، هماهنگی بیشتری می یابیم و عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذاریم."

" انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: